De Musso is een authentieke pick-up, gebouwd voor sterke prestaties en maximaal gebruiksgemak. Met de Musso introduceert SsangYong een nieuwe interpretatie van een oerdegelijk concept. Ontdek de authentieke pick-up zoals hij altijd al bedoeld was.
Standaard inschrijving als lichte vracht
Trekvermogen: tot 3 ton (met vierwielaandrijving en automatische transmissie)
Laadvermogen: 1.011 liter en 850 kg
Altijd geconnecteerd met navigatie, Apple CarPlay en Android Auto
Zetelverwarming en -ventilatie
Parkeersensoren voor- en achteraan, inclusief-360°-camera
De achterkant van de Musso herken je meteen aan de kenmerkende lijnen. De stoere look van de voorbumper wordt via de flanken doorgetrokken naar de zwarte achterbumper.
De open laadbak kreeg een coating met een beschermende bedliner. Met behulp van de inklapbare bindringen op elke hoek van de kofferbak kan je de lading veilig vastmaken.
De ergonomische zetels zijn comfortabel en reduceren de vermoeidheid na lange trips. In de handige opbergvakken in de deuren bewaar je documenten, waterflessen en andere benodigdheden binnen handbereik.
De middenconsole vooraan is uitgerust met een USB- en12V- aansluiting en twee bekerhouders. De handgreep aan de B-stijl helpt passagiers op de achterbank bij het in- en uitstappen. Passagiers op de achterbank beschikken over hun eigen bekerhouders.
Met een vermogen van 181 pk en een koppel van 400 Nm staat de 2.2 liter e-XDi220 dieselmotor bekend om zijn sterke prestaties. In combinatie met vierwielaandrijving en automatische transmissie kan je met de Musso tot drie ton trekken.
Je kan de inschakelbare vierwielaandrijving zelf activeren, afhankelijk van de omstandigheden op de weg of op het terrein. Goed voor je brandstofverbruik!
De Musso is uitgerust met actieve systemen voor waarschuwing
en controle om de risico’s in het verkeer zo klein mogelijk te maken.
Het elektronische stabiliteitsprogramma controleert permanent de rijomstandigheden en de status van de auto. Het systeem past de kracht van de motor en de remmen aan als de chauffeur de controle dreigt te verliezen. De Musso kan ook worden uitgerust met een sperdifferentieel, voor een betere tractie op steile en gladde hellingen.
Het nieuwe quad-frame houdt rijgeluiden en motorgeluid uit het interieur van de Musso. Het werd ook ontworpen om het risico op verwondingen van de inzittenden bij een aanrijding te verkleinen.
Maar liefst 79,2% van al het plaatstaal in de Musso bestaat uit speciaal staal met extra hoge dichtheid en treksterkte,. Resultaat: een hogere weerstand tegen vervorming bij een aanrijding. Zo worden alle inzittenden extra goed beschermd.